Makaleler

Çağrı Merkezi Kurulumunda Dev Kampanya

Çağrı Merkezi Kurulumunda Dev Kampanya


Anahtar teslim çağrı merkezi kurmanın tam zamanı


Devamı..

Çağrı merkezi

Çağrı merkezi


Çağrı merkezi, kurumların telefonla yapılan talepleri almak ve başka birimlerine iletmek üzere sahip oldukları departman.

Kar amaçlı bir şirket için bir çağrı merkezinin en temel amacı müşterilerden gelen ürün veya bilgilendirme taleplerinin karşılanmasıdır.


Devamı..

Neden Callektif !

Neden Callektif !


Çağrı merkezi kurulumunda a dan z ye her ihtiyaçlarınızı karşılamaktayız.


Devamı..

Ankara Çağrı Merkezi Kurulumu

Ankara Çağrı Merkezi Kurulumu


Ankara çağrı merkezi kurulumu'nda  yanınızdayız...


Devamı..

İstanbul Çağrı Merkezi Kurulumu

İstanbul Çağrı Merkezi Kurulumu


İstanbulda  çağrı merkezi kurmak konusu yanınızdayız. 


Devamı..

Çağrı Merkezi Yazılımları

Çağrı Merkezi Yazılımları


 CRM ile çağrı merkezi yönetiminizi çok daha basit ve kullanışlı bir hale getirebilirsiniz. CRM üzerinde yapacağınız küçük değişiklerle hem çalışanlarınıza rahat bir çalışma ortamı sağlayabilir hem de müşterilerinizin verilerine hızlı ve kolay bir şekilde ulaşabilirsiniz.


Devamı..

Santral Anons

Santral Anons


Sürekli değişen ve gelişen Telekom teknolojilerinin son trendlerinden; sanal santral ya da ip santral sistemlerinde kullanılan sesli yanıt sistemlerinde ki – IVR (Interactive Voice Response) –  anonslardır.


Devamı..

0850 Hangi İlin Kodu?

0850 Hangi İlin Kodu?


 Bu 0850 alan koduna sahip numaralar daha çok; birden fazla ilde şubesi olan, tüm Türkiye’ye internet üzerinden ürün ve/veya hizmet satışı gerçekleştiren, kurumsal firmalar ya da çağrı merkezleri tarafından tercih edilmektedir.


Devamı..

Elastix SSH Portu Değiştirmek

Elastix SSH Portu Değiştirmek


SSH portunu değiştirmek sunucu güvenliği için gerekli bir işlemdir. Kurulum sonrası varsayılan olarak gelen 22 portu veya sık kullanılan SSH portları sürekli bot’lar tarafından taranmaktadır. Sunucunuzun hacklenmemesi için bilindik ya da varsayılan portları kullanmamanızı önemle tavsiye ederiz.

 


Devamı..

444 ile 0850 Numara arasındaki farklar

444 ile 0850 Numara arasındaki farklar


444’lü hat, Türk Telekom tarafından “7 Rakamlı Özel Servis Numaraları” adlı hizmet ile kullanıcılara sunulmaktadır. Türkiye’nin her yerinden sabit ya da mobil telefonlar fark etmeksizin tek bir numara üzerinden erişim sağlanabilmektedir. 444’lü santral numaraları, müşteri memnuniyeti adına işletmeler için kaliteli bir hizmet imkanıdır. 444’lü hatların kaliteli bir hizmet sunmasının yanında dezavantajları da bulunmaktadır.


Devamı..

Predictive Dialer ( Otomatik Arama Sistemi )

Predictive Dialer ( Otomatik Arama Sistemi )


Auto Dialer, adından da anlaşılacağı üzere otomatik arama yapan bir uygulamadır.

Predictive Dialer, nedir?

 

Önceden belirlenen numaraların aranması ve daha sonra çağrının müşteri temsilcisine otomatik olarak bağlanması için kullanılan bir programdır.


Devamı..

Çağrı Merkezi Gereksinimleri

Çağrı Merkezi Gereksinimleri


Seat: Masalar size sunacağımız renk çeşitleriyle hem çalışanlarınızın gözünü yormayacak hemde dikkatini dağıtmayacak şekildedir.Seatlarımız kumaşlarımız sayesinde ses yankısını en aza indirmekle birlikte diğer çalışanlar arasındaki ses karışıklığınıda en aza indirmektedir.


Devamı..

0850′li Numara nedir nasıl alınır ?

0850′li Numara nedir nasıl alınır ?


0850 alan kodu ile başlayan numaralar göçebe (nomadic) numaralardır.Yani bir şehirden diğerine yada bir mahalleden diğerine taşınırken sabit hattınızın transferi için başvuru yapıp günlerce beklemek zorunda kalmazsınız.Gittiğiniz her yere sabit hattınızı yanınızda götürürsünüz.Numaranızın belli bir adrese bağlanma zorunluluğu yoktur.VoIP ve Telekomünikasyon dünyasında bu tip numaralara DID (Direct Inward Dialing) numarası denir.


Devamı..


Copyright © 2015 callektif.com.tr All rights reserved.