Çağrı Merkezi sektörüne girmek ve bir çağrı merkezine sahip olmak mı istiyorsunuz ? Paketinizi hemen seçebilirsiniz.
Finansdan perakendeye, sigortadan turizme kadar bir çok sektörde etkin olarak kullanılan satış stratejisidir.
Kurumların çağrı merkezi kurulum öncesi ve kurulum sonrası Durum Analizi ve Geliştirme konularında danışmanlık veriyoruz.
Hızlı Kurulum,Esnek Altyapı,Excel Desteği,Kendi Yerinizde,Sürekli ARGE,Entegre CRM,%100 VOIP Uyumlu,Kolay Arayüz.
PROFESYONEL ÇAĞRI MERKEZİ KURULUM HİZMETİ ÇAĞRI MERKEZİ KURULUMUNDA KISA SÜRELİ KAMPANYA !!! 8.800 TL DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA OTOMATİK SESLİ ARAMA VE HOME OFFİCE ÇALIŞMA MODÜLÜ DE ÜCRETSİZ
Yüksek santral maliyetleriniz düşer, operasyonel sorunlarınız çözülür.
Bulut santral (Sanal Santral) sistemi, lokasyonunuzda fiziksel santral ihtiyacı olmadan tarafınıza tahsis edilmiş, datacenter ortamında barındırılan bir sunucu üzerinden kullanabileceğiniz ip santral sistemidir. Bulut santral sistemi, kurulum ücreti istenmeden, herhangi bir taahhüt talebi olmadan aylık kiralama modeliyle sunulmaktadır.
Toplu SMS Hizmeti, porföyünüzde bulunan tüm müşterilerinize anlık olarak bildirimde bulunabileceğiniz mesajlaşma servisidir.
Müşterilerinizin özel günlerini kutlayabileceğiniz, yeni kampanya veya ürün duyurularınızı yapabileceğiniz, müşteri bilgilerinin güncellenmesi için kullanabileceğiniz ve müşteri sadakati programı uygulamalarından yararlanabileceğiniz kurumsal bir çözümdür.
Bir çok hastane hasta randevu işlemlerini, tüm bankalar, telefonla bankacılık işlemlerini, geleceğe ve müşterisine yatırım yapan birçok şirket, müşteri ilişkilerini bu yeni nesil programlanabilen PBX sistemleri ile gerçekleştirmektedir.
Bu PBX sistemleri kurumun ya da şirketin ihtiyaçları neyi gerektiriyorsa o şekilde programlanabilip, minimum iş yükü ve hata, maksimum performans ve müşteri memnuniyeti sağlamaktadır.
Çağrı Merkezleri, Firmaların amaç ve ihtiyaçlarına göre inbound veya outbound çağrılarınızı başlatmak ve yönetmek için gereken verimliliği sağlayacak birçok özellik sunar. Çağrı Merkezleri,çağrı merkezi programı yanısıra entegre crm yazılımı içinde oto dialer dahil bu yazılımların yanısıra donanım olarakta softphone, ip telefon ve gateway gibi cihazlardan oluşmaktadır.Limitsiz ACD Kuyruklama, Limitsiz Agent, Kapsamlı Raporlama, çağrı kayıt, Gerçek Zamanlı Kuyruk Görüntüleme ve İstatistikleri, Soft-Phone,Predictive Inbound ve Outbound ve otamatik arama sahip olacağınız özelliklerden sadece bazılarıdır.
Callektif sizlere Call Center Çözümlerinde ,Donanım, yazılım, Kurulum, Uygulama-Raporlama-İyileştirme" zincirinin tüm halkalarında size yardımcı olabilecek insan kaynağı, süreç birikimi ve teknolojiye sahiptir.
Detaylı bilgi için www.ccsteknoloji.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
Mevcut sanal santraller olarak adlandırdığımız IP PBX santrallerin bulut bilişim ile entegre halinde çalışabilecek şekilde geliştirilmiş bir yazılım uygulamasıdır.
Bu uygulamayla birlikte, şirketler müşterileriyle ilgili tüm verileri inceleyip, düzenleyebileceği ve çeşitli senaryoları oluşturabilecekleri bir kontrol paneline olan ihtiyaçlarını karşılamış olurlar.
Bulut Sistemi Teknolojisi
Detaylı Müşteri Kayıtları
Kapsamlı Agent ve Çağrı Raporlama
Agent ve Yönetim Paneli
Soft Phone
Sınırsız Agent
Sınırsız Kuruk
Çalma Planlaması
Dialer ( Otomatik arama)
Çağrı Kayıt(Kaçan çağrıları sistemde tutma)
Kayıtlı Numara Çevirme
Detaylı Veri Kontrolü
Call Timers(Arama zamanlama)
Kullanıcı (Agent) Tanımlama
Kontrol Paneli