ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ

Çağrı Merkezi Nedir?


Çağrı Merkezi,Call center, firmaların ya da kurumların diyalog halinde oldukları kişiler ya da diğer firma ve kurumlar ile olan iletişimlerini yürütmelerini sağlayan merkezlerdir. Çağrı merkezleri,günümüzde çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren firma ya da kurumların müşterileri için bilgilendirme, rezervasyon, satış, yardım ve destek gibi hizmetlerde müşteri ilişkilerinde kullandıkları yapılara genel olarak verilen bir tanımlamadır.
Çağrı Merkezleri, çağrı merkezi ve entergre crm yazılımının yanında softphone,kulaklık,ip internet telefonu ve gateway gibi cihazlardan oluşmaktadır.Çağrı Merkezi Çözümlerinizde Callektif  Olarak, sizlere gerek cihaz, gerekse çağrı merkezi Yazılımı, kurulumu ve voip internet üzerinden ucuz görüşme hizmetleri vererek sizlere en mükemmel çözümleri tek bir elden Sunmaktayız...

 

Çağrı Merkezi Kurmak


Çağrı Merkezleri, Firmaların amaç ve ihtiyaçlarına göre inbound veya outbound çağrılarınızı başlatmak ve yönetmek için gereken verimliliği sağlayacak birçok özellik sunar. Çağrı Merkezleri,çağrı merkezi programı yanısıra entegre crm yazılımı içinde oto dialer dahil bu yazılımların yanısıra donanım olarakta softphone, ip telefon ve gateway gibi cihazlardan oluşmaktadır.Limitsiz ACD Kuyruklama, Limitsiz Agent, Kapsamlı Raporlama, çağrı kayıt, Gerçek Zamanlı Kuyruk Görüntüleme ve İstatistikleri, Soft-Phone,Predictive Inbound ve Outbound ve otamatik arama sahip olacağınız özelliklerden sadece bazılarıdır. Callektif sizlere Call Center Çözümlerinde ,Donanım, yazılım, Kurulum, Uygulama-Raporlama-İyileştirme" zincirinin tüm halkalarında size yardımcı olabilecek insan kaynağı, süreç birikimi ve teknolojiye sahiptir. 

 


 


 


 

Copyright © 2015 callektif.com.tr All rights reserved.