ÇAĞRI MERKEZİ KURULUMU

PROFESYONEL ÇAĞRI MERKEZİ KURULUM HİZMETİ
 
ÇAĞRI MERKEZİ KURULUMUNDA KISA SÜRELİ KAMPANYA !!!
 
 TL DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA
 
OTOMATİK SESLİ ARAMA VE HOME OFFİCE ÇALIŞMA MODÜLÜ DE ÜCRETSİZ
 
Çağrı Merkezi kurulumu genel anlamda yaygın olarak düşünülen bilgisayarların bir araya getirilmesi ve bağlantıların yapılması yeterlidir Düşüncesinden  farklı olarak gerekli teknik alt yapı ve yazılım desteği ile kurulduğu takdirde İnternet Cafe kurulumundan farklı olarak hak ettiği bir işletme değerine kavuşmuş olacaktır. Aksi takdirde yapılacak olan teknik alt yapıya uygunsuz ve olması gerekenden farklı ekipman alımları nedeniyle maliyetler birkaç kat artacaktır.
 
Callektif olarak uzun süredir elde ettiğimiz Tecrübe ve gerçekleştirdiğimiz 1000 ün üzerindeki Çağrı Merkezi kurulumu ile her gün uzmanlığımızı pekiştirmenin haklı gururunu yaşıyoruz.
 
 Yaptığımız kurulumlar Büyük Kurumsal firmalarımızın büyük kapasitelerdeki kurulumları yanında yeni bir işletme açmak isteyen yada mevcut işletmesine ufak bir Çağrı Merkezi yapısı da katmak isteyen işletmeleri de kapsamaktadır. Üst sınır kapasitesi olmaksızın yaptığımız büyük çaplı kurulumlarda gösterdiğimiz uzmanlık ve kaliteyi altı kişilik çağrı merkezine de aynı özen ile uygulamaktayız.
 
Çağrı Merkezi Kurulumlarımız Paket olarak gerçekleştirilmektedir. Çağrı Merkezi kurulumu esnasında ihtiyaç duyacağınız tüm ekipmanları Paket fiyatımıza dahil olmak üzere kurulumun yapılmasını istediğiniz lokasyona getiriyoruz kuruyoruz ve teslim ediyoruz. Extra hiçbir ücret ödemeden faaliyetlerinize başlayabiliyorsunuz.
 
Otomatik Sesli Arama  –  Sesli Yanıt (IVR) Sistemi ( ÜCRETSİZ )
Otomatik Arama Sesli IVR Sistemi, ürün yada hizmetiniz için özel olarak kaydedilmiş sesli mesajınızı, sisteme yüklediğiniz telefon numaralarını otomatik arayarak dinleten sistemdir. Sesli mesajı dinleyenler için bir kaç farklı senaryo uygulanabilir.
    1. Sesli mesajı dinleyenlere tuşlama yaptırarak temsilcilere aktarma
    2. Sesli mesajı dinleyenlerden ilgilenenlerin temsilcilere direkt olarak aktarılması
    3. Sesli mesajı dinleyenlere tuşlama yaptırılarak raporlanması
1) Sesli mesajı dinleyenlere tuşlama yaptırılarak temsilcilere aktarma: Bu uygulamada sesli mesaj dinletilerek tuşlama yaptırılır. Örneğin; ilgilenenlerin 1’i ilgilenmeyenlerin 2’yi tuşlaması istenir. 1’i tuşlayanlar müşteri temsilcilerine aktarılarak görüşmeleri sağlanır.
2) Sesli mesajı dinleyenlerden ilgilenenlerin temsilcilere direkt olarak aktarılması: Bu uygulamada sesli mesajı dinleyenler arasından ürününüzle ilgilenenler direkt olarak müşteri temsilcisine bağlanır.
3) Sesli mesajı dinleyenlere tuşlama yaptırılarak raporlanması: Bu uygulamada sistemde müşteri temsilcisi olması zorunluluğu yoktur. Sesli mesaj dinletilerek tuşlama yaptırılır. Tuşlayanların yaptıkları tuşlama tarafınızdan raporlanabilir. Böylelikle ilgilenen ve ilgilenmeyen müşterilerinizi raporlayabilir, daha sonra ilgilenenlere geri dönüş yapabilirsiniz. Ayrıca bu yöntem anket çalışmalarında da uygulanmaktadır.
 
 
Her Bütçeye Uygun Çağrı Merkezi !!!
 
Kurulum İçeriğimiz ;
 
Seat ( Masalar )
Bilgisayar Kasaları
Monitörler
Koltuklar
Klavyeler
Mouse
Switch
Network bağlantı ekipmanları
3 Adete kadar 0850 , 0216 veya 0212 li numara tahsisi
Nakliye
Montaj
 
Not : Yukarıda belirtilen Ekipmanların tamamı EKO PAKET ve NORMAL PAKET iki paket içeriği içinde geçerlidir.EKO Paketimizin maliyet avantajının tek nedeni tüm ürünler sıfır sadece Bilgisayar Kasaları ( DELL Slim kasa ) ve Monitörler ( 17 inç LCD ) ikinci el fakat yine üç ay garantili olarak teslim edilmesidir.
 
Paket içeriklerimizde yer alan ürünlerin dışında istediğiniz tüm teknolojik ekipmanlar ile isteğe özel kurulum yapma şansımız vardır.
 
Özel ( sıra dışı )  ve büyük adetli kurulum taleplerimiz için bizim ile irtibata geçebilirsiniz.

 

Ekonomik Çağrı Merkezi


6 Kişilik Çağrı Merkezi Kurulumu

ARAYINIZ TL

  • VOİP HİZMETİ ( MANUEL VE OTOMATİK ARAMA ) IVR SİSTEMİ
  • SEAT ( PERSONEL MASALARI ) PROFESYONEL ÇAĞRI MERKEZİ MASALARI
  • AGENT ( PERSONEL ) KOLTUĞU
  • BİLGİSAYARLAR
  • MONİTÖRLER ( HP 17

Detay

10 Kişilik Çağrı Merkezi Kurulumu

ARAYINIZ TL

  • VOİP HİZMETİ ( MANUEL VE OTOMATİK ARAMA ) IVR SİSTEMİ
  • SEAT ( PERSONEL MASALARI ) PROFESYONEL ÇAĞRI MERKEZİ MASALARI
  • AGENT ( PERSONEL ) KOLTUĞU
  • BİLGİSAYARLAR
  • MONİTÖRLER ( HP 17

Detay

20 Kişilik Çağrı Merkezi Kurulumu

ARAYINIZ TL

  • VOİP HİZMETİ ( MANUEL VE OTOMATİK ARAMA ) IVR SİSTEMİ
  • SEAT ( PERSONEL MASALARI ) PROFESYONEL ÇAĞRI MERKEZİ MASALARI
  • AGENT ( PERSONEL ) KOLTUĞU
  • BİLGİSAYARLAR
  • MONİTÖRLER ( HP 17

Detay

50 Kişilik Çağrı Merkezi Kurulumu

ARAYINIZ TL

  • VOİP HİZMETİ ( MANUEL VE OTOMATİK ARAMA ) IVR SİSTEMİ
  • SEAT ( PERSONEL MASALARI ) PROFESYONEL ÇAĞRI MERKEZİ MASALARI
  • AGENT ( PERSONEL ) KOLTUĞU
  • BİLGİSAYARLAR
  • MONİTÖRLER ( HP 17

Detay

Profesyonel Çağrı Merkezi


6 Kişilik Çağrı Merkezi Kurulumu

ARAYINIZ TL

  • VOİP HİZMETİ ( MANUEL VE OTOMATİK ARAMA ) IVR SİSTEMİ
  • SEAT ( PERSONEL MASALARI ) PROFESYONEL ÇAĞRI MERKEZİ MASALARI
  • AGENT ( PERSONEL ) KOLTUĞU
  • BİLGİSAYARLAR
  • MONİTÖRLER ( HP 17

Detay

10 Kişilik Çağrı Merkezi Kurulumu

ARAYINIZ TL

  • VOİP HİZMETİ ( MANUEL VE OTOMATİK ARAMA ) IVR SİSTEMİ
  • SEAT ( PERSONEL MASALARI ) PROFESYONEL ÇAĞRI MERKEZİ MASALARI
  • AGENT ( PERSONEL ) KOLTUĞU
  • BİLGİSAYARLAR
  • MONİTÖRLER ( HP 17

Detay

20 Kişilik Çağrı Merkezi Kurulumu

ARAYINIZ TL

  • VOİP HİZMETİ ( MANUEL VE OTOMATİK ARAMA ) IVR SİSTEMİ
  • SEAT ( PERSONEL MASALARI ) PROFESYONEL ÇAĞRI MERKEZİ MASALARI
  • AGENT ( PERSONEL ) KOLTUĞU
  • BİLGİSAYARLAR
  • MONİTÖRLER 21''

Detay

50 Kişilik Çağrı Merkezi Kurulumu

ARAYINIZ TL

  • VOİP HİZMETİ ( MANUEL VE OTOMATİK ARAMA ) IVR SİSTEMİ
  • SEAT ( PERSONEL MASALARI ) PROFESYONEL ÇAĞRI MERKEZİ MASALARI
  • AGENT ( PERSONEL ) KOLTUĞU
  • BİLGİSAYARLAR
  • MONİTÖRLER ( HP 17

Detay
Copyright © 2015 callektif.com.tr All rights reserved.